Cykel och häst.

Jag fick för mig att städa ändå, fick ett ryck tills moppen gick av. Dammsugat blev det iallafall och lite ordning och reda. Rensade ur bland Leos kläder och vek en massa tvätt. När Linus kom hem från jobbet for vi till Leos farmor och farfar och käkade middag. Köttfärssås och spaghetti. Det åt jag till middag igår, lunch, middag och kvällsfika idag. Funkade ju bra när det var samma men olika.
Linus skulle och träna och det var bestämt sen tidigare att Leo skulle vara hos farmor ikväll. Jag hade stallet och skulle ta in hästarna och då vill man inte ha Lilleman med.
Tog cykeln till stallet och gjorde allt som måste göras. Blev sedan en kvällstur på bästa Mystic runt hamnviken. Det blåste på bra, men det var ändå otroligt varmt i luften. Sen cyklade jag hem igen.
Känner nu i kroppen att det tog, det där lilla. Jag har i princip tappat alla ridmuskler, kondis och cyklat har jag inte gjort på flera år så efter någon meter kändes bara det i benen. Åkte mest bara häst i slutet av graviditeten, då min mage guppade med om jag travade, vilket inte var så skönt. Ska sparka igång fläsket en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0