Berlin, bad och däckad pojke.

Jag har ännu en gång glömt att jag har en blogg. Men det har varit mycket på slutet och jag har inte kunnat tagit mig tid heller. Bättre sent än aldrig. Vi har hunnit varit i Berlin en sväng. Med hela min familj med respektive och barn. Bilade ner till Stockholm med Lilleman, vilket gick super. Kom ner vid elva på kvällen och övernattade på Arlanda hotell. Planet gick 06.30 från Arlanda på fredagmorgon så det blev till att kliva upp tidigt den dagen och åka till flyget. Airberlin hade strulat till det med våra biljetter, istället för två barn så stod det att vi skulle ha fyra. Det gick inte att bara ta bort två, utan vi fick boka om alla våra biljetter och sedan springa till flyget fem minuter innan gaten stängde. Jobbigt att stressa när jag redan var nog nervös eftersom jag inte flugit på tio år och dessutom var det Leos första flygning och man har ju hört skräckhistorier om barn som skrikit hela flygresan. Men det visade sig att jag inte behövt vara nå nervös alls. Leo var som vanligt helt obrydd. Somnade när vi hade lyft och sen sov han större delen av resan. Samma sak på flyget hem, lugn som en filbunke och sen tvärslockna han och Linus. Under Berlinresan hann vi med så mycket, vi var på zoo, kollade på Berlinmuren, drack öl. åt god mat och shoppade en massa. Skulle måsta skriva hela dagen för att få med allt. Vi hade det toppen och jag är så himla glad att Leo nu har gjort sin första resan och att den gick så himla bra. Perfekt med en flygning på strax över en timme. ♥
Idag har vi varit på babysim, som vanligt på torsdagar. Leo är en sömntuta och sover ganska länge på morgonen. Idag fick jag väcka upp han straxs innan nio så vi kunde åka in på hallen till tio. Allt gick bra och idag har vi tränat på en massa vändningar, kommandon och annat. Hans favorit är att ligga på rygg med öronen under vattnet, då blir han glad och snicksnackar med sin mamma. Efteråt tvärslockna han och han sover fortfarande. Jag borde passa på att städa, men man blir så trött av det varma vattnet så jag har inte orkat än.

Fyra månader ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0