Städning, julgodis & busig kille.

Nu har hela dagen gått. Här hemma har vi försökt röja undan lite, dock utan direkt resultat. Vår hall är under byggnation. En vilande sådan. För att få en större hall bestämde sig min pappa och Linus för att flytta ytterdörren in i en skrubb så att dörren skulle hamna i mitten på långsidan av huset, sätta in ett fönster där dörren suttit och för dom det bästa, att ta ner en vägg så att hallen blev dubbelt så stor. Det blev stort men sen har vi inte prioriterat hallen då jag blev med barn mitt i allihopa. Så nu är de två olika slags golv, två olika slags tak och nivåskillnader i både golv och tak. Ingen direkt förvaring och det står greker precis överallt. Även om jag plockar ser det stökigt ut.

Har gjort lite julgodis, wienernougat gick det bli. Var super enkelt och gick snabbt. Återstår bara att se om den blir god. Den står just nu i kylen och stelnar.

Leo är på toppenhumör idag. Tokskrattar åt allt och är allmänt busig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0