Pepparkaksbak, funderingar & sömnlöst.

Klockan är tjugo i fem på morgonen och jag har inte somnat än. Leo sov oroligt fram till klockan tre ungefär då jag lyfte över han till våran säng och han rullade upp på sidan och la sig i kloss med pappan som sov så sött. Han var nog pappasjuk eftersom att han sovit som en stock sedan dess. Mina fina killar.

Idag har vi inte gjort något vettigt i vårat hus, hade ingen lust till någonting. Vi har bara legat på golvet och busat tills pappan kom hem. Gosade lite med han och sen for jag till stallet för att avverka dagens enda måsten. Mötte upp Lisa där så jag fick lite hjälp. Åkte sedan hem och hämtade Leo och får till mammamormor. Linus hade träning så fanns ingen anledning att vara hemma. Melker var också på envägen så vi bakade pepparkakor, han blev leds efter tre stycken så jag fick göra klart resten själv.

Jag önskar nu att jag skulle ha somnat för flera timmar sedan istället för att somna nu. Känns meningslöst att somna nu men skulle samtidigt behövt någon timmes söm.Blir en långdag annars eftersom Linus har match och bara kommer hem och vänder efter jobbet och sedan inte är hemma förns halv elva ikväll. Leo är en sjusovare och sover minst till klockan är nio så jag bör försöka sova nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0