26 veckor 2 dagar

96 dagar kvar till våran lillräka ska komma. Ibland känns det som tiden går super snabbt, och ibland känns det som det sniglar sig fram. Jag kan inte föreställa mig hur det kommer bli när den äntligen kommer. Känns så himla omänskligt att kalla räkan för den, när vi säger han när vi pratar om den annars. Inte för att vi på något sätt vet att det är en pojke. Men det har blivit så automatiskt. Jag och alla runt omkring mig tror att det är en pojke, förutom Linus då så tror att det är en tjej bara för att han tror att om man tror att det är en tjej så blir det en kille. Han är söt min sambo.

Inte för än nu har det börjat märkas på diabetesen att jag är gravid. Bara jag kollar på socker så blir mitt blodsocker skyhögt. Får sticka mig i fingret hela tiden nu



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0