min lägenhet är....

precis som jag vill ha den. Eftersom vi nästan gjort om allt själv. Jag trivs i den om man räknar bort storrökarna till grannar och vattenläckan i taket. Det har gått bra hittils, men idag var nästan droppen.

grannen hade fest igår, och eftersom folket på festen inte verkat fått någon riktig uppfostran eller har dom kanske tappat den efter några år. så har dom gått och slagit sönder rutorna på husvagnen jag har på parkeringen. Jag blir less, arg och jävligt besviken. Har man fest så ser man till att dom man har på besök inte är och förstör andras grejer. Men någonstans är det något som fattas. Något som inte direkt står rätt till.

Har jag fest så låter jag inte mina vänner gå ut och slå sönder rutorna på mina  grannars bilar. Och ifall någon skulle göra de skulle jag se till att dom går och berättar vad  dom har gjort. Inte för att mina vänner beter sig så, dom verkar ha fått en riktigt bra uppfostran. Och dom vet vad som är rätt och fel.

Nu är det som det är, jag är mest arg för att de inte ens var min husvagn egentligen, och att de säkert var för att jävlas med mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0