jag har lyckats.

Lyckats säga upp min lägenhet. MIN lägenhet som jag tycker om. Grinade till och med innan jag bestämde mig. Är skit jobbigt att behöva flytta när det är jag som har gjort minst fel av alla .
Men de går inte att bo i en lägenhet där man mår dåligt av att bo, de funkar ju inte. Och idag insåg jag att min hyresvärd aldrig haft en tanke på att göra någonting åt röklukten och allt annat. Blev riktigt arg över att han får mig att känna att allt är mitt fel , när jag inte röker och det ändå luktar rök i min lägenhet.
Jag känner mig som en skitstövel som fick camilla att flytta dit, men som tur är bor hon inte i samma hus som jag.

Det kanske är någon som vill ha världens bästa lägenhet, med medföljande felfria grannar. Underbart läge, bra luft i ett harmonikst område.

Jag söker då alltså någon som är villig att hyra min lägenhet så fort som möjligt så jag slipper stå och betala hyra för en lägenhet jag inte kan bo i. är du rökare eller någon som inte bryr dig om att det luktar rök av dina kläder som legat i garderoben så kan du höra av dig. Ett plus är att du gillar att dina fordon, Husvagnar och sånt får sönder slagna fönster på fredag och lördag kvällar när grannen under har en "lugn" fest....  Kanske ÄVEN borde berätta om att grannen kan sätta igång hög musik klockan ett på natten bara för att man inte ska höra när han knullar. (det hörs ändå lillavän) OCH DET ÄR ÄCKLIGT!
HYR MIN LÄGENHET JAG ÄR DESPERAT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0