Jag ångrar bittert

att jag och jonas och våra vänner lagt ner en massa tid, energi och egna pengar på att få lägenheten på bruksbacken fin. Ett misstag jag nog aldrig kommer göra om...

Men nu är jag glad, ska och kolla på en lägenhet imorn. Tydligen är den nyrenoverad, i ett lugnt hus. Tvärt imot vad jag har. Låter som en gammal pensionär jag. Om inte den är bra så blire nog tillbaka hem till mamma igen.
Skulle ju vara skönt det med. Men skulle nog gå i taket efter ett tag.
Men jag HOPPASHOPPASHOPPAS den lägenheten är super, för jag får super nära till favoritmoster, och ännu närmare hem till Mammapappa. När jag blir mörkrädd sådär ;) dessutom blire nog bra för Virren med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0