halsont.

Kan inte sova, la mig just i soffan, fråga mig inte varför. Ligger och pillrar på mina halsmandlar, jag har en frida förkylning, Halsont och ont i öronen. Eller har jag svin influensan?
Jobbade kväll idag, eller igår. Torsdagar jobbar jag ju alltid kväll och då äre såklart kvällsim. Känndes otroligt jobbigt eftersom jag var så pass hängig. Men med lite roliga kunder ibland så gick de fort.
Nu är jag lång ledig, eller fredag+helg. Sen börjar helvetes veckan. Sju dagar i sträck, tre kvällar och helgen. Kommer bli kämpigt om jag ska vara såhär hängig. Men pengar, pengar och en massa pengar blir det ju som tur är :) Dessutom har jag fått ihop bra med timmar på Nynästak med.

Mitt liv håller på förändras stort. och jag gillar det.
Det är en massa saker som saknas sen förr. Och jag har tänkt på det mycket den senaste tiden.

I've seen your flag on the marble arch 
And love is not a victory march
It's a cold and its a broken hallelujah



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallelujah, Halleluja, Halleluja, Halleluuuuuujaaa...

2009-09-15 @ 07:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0