Mys dag.

Började dagen super bra , var hemma och packade upp några lådor. Sen kom farfar och hälsade på mig här i huset.
det är lite roligt att folk kommer och hälsa på nu när jag har hus, men inte när jag bodde i lägenheten. och där bodde jag ju i 6 månader. Konstigt. Mamma och pappa har varit här hela dagen, mamma har målat första hallen, pappa har rivit loss guldfiber på vinden. Jag har packat in all gullfiber i lastbilen och kört ner det på jobbet och slängt de.
Sen har vi satt upp en hylla och några krokar i hallen. Så nu slipper jag hänga jackan i köket.
Blir finfint med bara lite ny färg sådär. Kommer nog sluta bra det här även fast det oftast känns som jag tagit mig vatten över huvudet.

Har varit super att vara ledig sen i fredags. Men idag har jag bara gått och tänkt på att jag har långvecka till veckan. När jag väl vänjer mig vid tanken , och inser att långveckan inte är så farligt, får jag ett samtal och får helt plötsligt en massa extra timmar att jobba. Så den här veckan så kan ingen räkna med att jag kommer vara speciellt social.

Måndag.12-22.00
Tisdag. 8-12.00  17.00-22.00
Onsdag 7-16.00
Torsdag 16-22.30
Fredag  7-16.00
Lördag  9-15.30
Söndag 9.30-15.30

skriver det här så kommer jag förhoppningsvis ihåg det.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kan du inte lägga upp en bild på huset?

2009-10-28 @ 12:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0