jag vet att det svider

För vissa att jag lyckats köpa ett hus, helst utan att ta lån.  Är dö less på att höra från folk, - det är klart pappa betalar. Men jag är ledsen, Jag har köpt det där huset utan att min älskade pappa behövt lagt en endaste krona.
Han var inte med när jag hämtade ut pengarna, han var inte med på banken när jag träffa gubben och skrev på papperna och han var absolut inte med när jag fick nycklarna. Banken skulle nog inte godkänna att jag tog hans pengar bara sådär.
Men en sak är klar, jag skulle aaaaldrig kunnat/vågat köpt det där huset om jag inte just haft dom föräldrarna jag har. För jag vet att dom litar på mig, stöttar mig och älskar mig.
Jag skulle ju aldrig köpt ett hus om jag hade föräldrar som sket i mig. Jag är helt säker på att mamma och pappa kommer hjälpa mig super mycket. Och de kommer jag vara evigt tacksam förr.

Mamma & Pappa jag älskar er.

Sen är jag super tacksam att mina superunderbara vänner är snäll och hjälper till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0