jag lever än

men de är knappt. Går runt som en zombie , och längtar efter ett par dagars ledighet. På två veckor har jag varit ledig en dag, och de är en och en halv vecka sedan.  Man ska inte klaga, ska vara glad att jag har ett par jobb.

Idag hade jag kortdag på hallen, sen blev nynästak på eftermiddagen. Har städat där och packat ihop alla pärmar och papper jag behöver. Sen har jag åkt med det hem till mig och fixat ett kontor för stunden.
Nu slipper jag ränna mellan alla jobb, när jag kan sköta två hemifrån.
Borde egentligen ta det lite lugnt så jag hinner varva ner, men jag kan inte.  Jag kan lova att jag inte har problem att somna på kvällen längre. Det är som att någon slår mig med en slägga i huvudet varje gång huvudet nuddar kudden. På tal om det. Idag har jag lyckats dra igen bagageluckan på Nt bilen rakt i huvudet på mig själv. Förhoppningsvis var det för att jag var trött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0