Börjar komma tillbaka...

Det har inte blivit många glada inläg på senaste tiden som jag sa. Beror på välldigt dålig planering från min sida.
Jag sa upp lägenheten för snart en månad sen, har segat med att plocka ur den.
Helt plötsligt en dag står jag som husägare och har brännt en massa av mina pengar.  Samma vecka kommer Mystic och jag hade kortvecka på jobbet.
Den här veckan har jag knappt haft tid att tänka. Jag har långvecka på jobbet, Jag ska lämna lägenheten på måndag, jag har försökt få ordning på huset och allt runt omkring det.
Jag kan lova att jag somnar gott på kvällen, hinner knappt lägga huvudet på kudden föränn jag somnat. Ovanligt för att vara jag. Dessutom har jag inte sovit för länge en endaste dag heller. Jag tror jag håller på bli vuxen på riktigt.  Dessutom saknar jag min lillasyster , och hur ofta gör jag det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0