Goddag.

Nu var det ett tag sen sist igen. Och det har hänt mycket.
Huset:Dräneringen är klar, finns inga jordhögar, ingen container, ingen grävare och absolut inga hål. Det märkte jag igår när jag kom hem. Köksluckorna är grundmålad och tapeterna är snart beställda. Ska bli klart nästa vecka. Kommer nog bli supersnyggt.
Mystic: Har tagit hjälp dom två senaste dagarna när jag ridit så jag har hittat tillbaka till rätt knappar för att få henne att gå rätt. Vilken skillnad det blir. Det kommer gå framåt. Och jag har världens träningsvärk. Innerst inne är hon en stjärna på alla sätt och vis.
Jobb: Lever i någon sorts ovisshet. Det är jobbigt att vara vikarie när man inte vet hur länge man får jobba. Men med tre jobb lär man klara sig tycker jag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0