?

Jag vet inte vad jag ska ha för rubrik.

Dom senaste dagarna har jag varit totalt upp och ner. Känslorna verkar spela mig ett spratt, Nästan varje dag.
Minnen, känslor och andras åsikter.  En doft kan få såå otroligt många minnen att komma tillbaka, så många känslor.
Igår träffade jag en person jag inte träffat på ett och ett halvt år. Som sa att jag inte förändrats någonting. Att jag var samma jag som jag var då.
Men för ett år sedan, då bodde jag hemma hos mamma och pappa. Jag hade aldrig i mitt liv kunnat föreställt mig att mitt liv skulle se ut såhär idag. Nu har jag hus och hela baletten.
Jag trodde jag hade förändrat mitt liv ganska mycket, och att hela jag förändrats med det. Men det kanske jag inte har.

Jag trodde jag hade tagit distans från alla dom här känslorna. tydligen inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0