Trött men kan inte sova ?

Jag har inte lyckats med mycke alls idag, klev upp sent  fick panik när jag insåg att uupeln inte stod på parkeringen. Nyvaken som få kommer jag på att mamma har den. Som tur var kunde söt Camillis hämta mig och skjutsa mig på jobbet.
Där var det sten dött. Hela dagen, beställde löshår till Älsklings Madde till hennes bal. Vid fyra slutade Linnea och jag blev kvar alldeles själv, tiden har gått så otroligt sakta. Var klar strax innan  nio men självklart så kommer de en och ska träna. Så jag fick vänta till halvtio  innan dom försvann. Hem och käka och nu sitter jag här. Lägenheten är som ett bombnedslag, men köket är färdigmålat och vi har redan sagt ajöss till plastmattan,  nya golvet är mycket mycket bättre. Bara nya lister kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0