Jag kom på....

vad jag skulle blogga om sist egentligen, men jag blev tydligen senil .
Men nu har jag kommit på det.
I vårat hus finns det 6st lägenheter, och idag ringde våra grannar hyresvärden och klagade att det stank rök i deras lägenhet.  Det luktade verkligen apa, öppnar dom deras dörr , är det som att någon står och röker inne hos oss.
Hyresvärden ringde sedan till orsaken till det hela. Och sa vad som gällde, sen ringer hyresvärden till J och frågar om jag också röker, för det har orsaken sagt till han. J säger ju som det är, att jag aldrig röker. Eller aldrig rökt här hemma.
Jag kan inte låta bli att bli mer eller mindre agressiv över händelsen. Jag som inte rökt ens i närheten av vårat hus sen jag flyttade hit. Och den dära får mig att verka som värsta bolmaren. Men nej, det är inte jag som röker 140 paket om dagen , eller alltid har en cigarett i handenl Jag tänker inte riskera att få cancer för att någon annan är så jävla dum att kedjeröka inomhus så mycket att det tillochmed kommer upp fimplukt ur slasken hos dom andra som bor i det här jävla huset.!
Jag är arg, och ju mer jag tänker på ju argare blir jag.

HAHAHHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHHHAHHAHAH, detta var nog det mest patetiska på länge. Att en vuxen människa skyller på att andra röker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0