Jag vill inte....

att jens och Linda ska flytta. Dom bor i samma uppggång som jag och är mina bästaste grannar. När dom flyttar blir jag och virrekatten omringad av rök, och inte nog med det, vi blir alles själv med.
 Dom håller på packa och greja nu. Så att dom är start klar om dom hittar nått nytt. Jag blir ledsen
JAG TYCKER SYND OM MIG SJÄLV.

Jag städar. Jag lät Linnea baka här igår, misstag gjort. Jag har deg över hela köket, det luktar gammal jäst och jag har disk i överflöd. Lägenheten min har skabb varning. Jag har inga rena kläder och dessutom har jag inte duschat på flera dagar.
Det finns inget varmvatten i kranen, jag har använt allt till disken. Det är damm överallt, tvätt överallt och dessutom äre katthår  överallt.

Jag har vaknat på fel sida idag känner jag .



Hemhjälp sökes!
Du ska kunna städa, diska och tvätta. Tvätta fönster, lägga in golv och måla.
Du ska även kunna spika fast alla lister jag har liggandes efter golvet.
Arbetet ska utföras gratis, för arbetsgivaren har en tendens att bli pank.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0