Goddagens

Har tvårast nu, så jag satt mig här.
Har bara gått igenom en massa kvitton, försökt fixa datorn och skruvat en massa hyllor idag.
Ingenting vettigt alltså, kan inte göra det jag ska när datorn inte funkar. Om jag inte får en ny
så kommer jag börja arbetsvägra snart. Eller vem vet, jag kanske redan börjat.
En vecka kvar till jag börjar jobba på Flogsta, vet inte om jag ser fram imot de eller om jag gruvas.
Tänk en steek het dag inne i kassan där. Och se alla som badar. Men fy! Jag tror jag gruvas.
Idag ska jag nog ta årets första dopp, är ju så varmt ute nu. Så vattnet måste ju vara varmt tyck man.
Badkruka har jag blivit också.  

Ska kila och skruva ihop resten av hyllorna nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0