Veckan

Har gått snabbt som tusan, även fast jag inte haft någon koll på dagarna.
Har jobbat alla dagar utom Tisdag, sen har jag  bara vara ute och rännt. Varit barnvakt och umgåtts med dom bästa.
Igår när jag jobbat klart for jag ner på NT och skulle städa ur husvagnen jag skulle låna av pappa.Höll på dö när jag klev in i den. Fick stå och fundera på om det var en container eller en husvagn jag lånat. Började städa med efter ett tag blev jag så frustrerad att jag fick åka ut till stugan för att inte bryta ihop. Tur jag har mamsen som förstår. Hem och sov ett tag och sen åkte jag tillbaka och fortsatte städa.  När jag nästan var klar small det bara till och husvagnen skakade, höll på ramla och sen insåg jag vad som hänt. En jävla lastbil har kört in i husvagnen som jag stod och städa i.
Snyggt jobbat är nog det enda jag kan komma på.

Sen kom flickorna och höll mig sällskap och vi slutade med en dejt på hemköp.

att göra:
Jag ska sluta umgås med folk som bara gör mig ledsen.
Rensa lägenheten så fort jag kommer hem. Nu ska grejerna ut.
Beställa en resa långt här ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0