Less less less less less SUPERLESS

Har gått och haft disco i huve hela dagen, jobbet sög och sen hem och städa. Linnea kom och skulle fixa iordning sig här innan hon åkte till Härnösand. Så jag stod och pratade med henne när jag kollade upp i taket, Hoppades på att jag såg dubbelt men icke . JAG HAR TVÅ  STORA FLÄCKAR I TAKET. Blev så arg att jag började grina.  det har regnat in så mycket i skortsten inatt så de har farit in i min lägenhet ...... JAG HATAR MIN LÄGENHET. men jag vill inte flytta.
Hyresvärden sa- jag hade ju hoppats på att det där inte skulle hända igen förns nästa år.
Och det enda jag ville säga var nått elakt.


Jag är arg, arg arg. Mest arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0