Ledig torsdag

gårdagen var helt okej. Jobbade hela dagen och sen blev de kramm på kvällen. Drack lite vin hos Linnea innan och sen gick vi på Kramm. Var där en stund och sen vidare på gladan. Sen blev jag irriterad och gick hem. Jag blev inte mörkrädd förns jag kom till kyrkviken, den mest läskigaste biten. Men de gick bra.

Idag sov jag i princip bort hela dagen, sen hämta Mackan och Sofie mig och vi åkte på Hornö och åt med mamma pappa och lisa.   Alltid äre någonting när någo bjuder på middag, sist berätta mackan och sofie att dom skulle ha barn, den här gången berätta mamma och pappa att dom jag och Fisen ska åka utomlands. Grymt skönt att få komma iväg till hösten när det är kallt här hemma.


Look deep into yourself before you blame all others
for betrayal, for betrayal
I promise, so easy to say, and easy you failed,
and you do it again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0