Hårsang

Inte gjort många knop idag.
Hämtade Linnea när jag vaknade, hon var på Berglunds och hade ridit. Åkte in på stan och käka
Var upp på flogsta och hämta schema till Linnea, jag hade mer koll på hur hon jobba som i sommar.
Sen for jag hem och städade lägenheten så att den är fin nu medans jag ska vara ute och  ränna i helgen.
Ligger ute i stugan inatt.

Imorn ska jag jobba på flogsta, börjar sju och slutar runt tre tror jag. Sen är det bara att åka hem och packa om.
Ska hämta lillan runt 6, sen ska hon vara med mig tills på söndag. Schemat är smockat som vanligt när jag har henne.
Imorn blire nog lugnt där på kvällen. Sen blir det nog sundsvall en sväng på lördag göra stan lite och kolla på allt sleetet folk, dressyrtävling, och hårsang på kvällen. Mamma vill ju träffa M med eftersom mamma inte har några barnbarn än, och M har blivit någon hon kan skämma bort.
Fast snart får hon ett eget, men kan nog bli svår att jämnföra med sveriges sötaste unge;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0