Första veckan

På flogsta avklarad. 
Det har varit pissväder alla dagar förutom idag. I torsdags hade jag inte ens en person på hela mitt pass, det är lite väl tragiskt.  Första dagen började jag läsa den mörka ängeln, andra dagen till lunch hade jag läst ut den. Om vädret tänker vara såhär som i veckan kommer jag nog läst en hel del böcker när sommaren är slut.

Jag har nog inte gjort så mycket förutom att jobba. Har lagt in lite lister här hemma men sen så har det inte hänt så mycket mer. Varit med Madde nån sväng och camilla har också varit och hälsat på . Imorn blire jobb och sen är jag ledig en dag.

Jag klarar mig nog ganska bra själv , jag går inte under

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0