Camping semester

Jag har spenderat helgen i Åsele, på marknaden och på Trillen. Kollat på skoterkörning på vattnet på dagen, hoppning med cross på natten. och en hel del alkohol. Jag vet ínte om jag ska tycka att helgen varit bra eller dålig.
Campa är nog inte riktigt min grej har jag märkt. Det blir inte bättre om man har fel vecka, är utan både toalett och el.
Men jag fick ju duscha en gång iallafall.

Jobb idag, dagen började inge bra. Det är pissväder. Fyra  kunder och vi har haft öppet i två och en halv timme. Verkar som solen inte vill vara framme när jag jobbar. Jag vet inte vad som är bäst. Lite folk och dåligt väder. Eller bra väder och mycket folk.



Ju mer jag funderar, ju mer ledsen blir jag. Ju mer jag tänker ju mer dumma bilder kommer fram. Jag är less på det här. Om allt bara kunde ta slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0