Nu vare jätte längesen jag bloggade

Så jag ska ta mig i kragen och knata ihop något.
Sen sist har det ju hunnit varit jul och nyår och en massa annat. Har gått över en månad. Tiden går så otroligt snabbt nu, bara det senaste året har bara sprungit förbi. Jag har gjort en massa, ännu mer som jag ångrat i efterhand. Men nytt år och nya möjligheter. Man ska ju vara glad att det är bra nu iallafall.
Veckan har inte bestått av så mycket vettigt. I tisdags blev det en biltur till gävle för övernattning och hämtning av isolering. Kom hem tolv på onsdag. Så for vi ut och busa med Mathilda. Sen har vi varit kvar där tills idag. Igår var vi i sundsvall och kollade när Eric hoppade.


Idag har jag gjort en meningslös dag på ådalshallen. Jag har städat, sen stökade folket ner, sen städade jag och sen stökade nytt folk ner. Jobbat 6 timmar och inte är jag nå vettigare för det.
Efter jag slutat mötte jag upp Mackan, Sofie och Isak på hemköp. Åkte till Isak som bjöd på mat, efterrätt och sunesjul.
Kom just hem,känns som jag blivit översprungen av en massa elefanter. Så det blir vell snart sängen.

Om två dagar fyller jag tjugo, och om någon har lust att köpa en postlåda åt mig i födelsedagspresent så uppskattas det.
Om en månad flyttar jag från tryggheten hos mamma och pappa, och börjar beblanda mig med elräkningar, hyror, tv-telefon-internet räkningar. Och dessutom ska jag ha råd med mat.
Lägenheten kommer bli såå fin.
Men det kommer gå bra, och jag ser framimot det. Sen kan jag vell springa hem om det skulle vara nått. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0