tröttsamt

Sitter i soffan nu, äntligen. Har städat och tvättat sen jag slutade idag. Tisdagar och onsdagar är mina fasta kort dagar med jobb just nu. Kör på nå slags  mellan läge och vet absolut inte hur länge jag får jobba. Strul strul. Men 75% är nog bra ett par veckor. Har lång vecka i veckan, vilket betyder tre kvällar , plus helg. 

Camilla har äntligen flyttat till frånö, och det betyder att jag äter middag varje dag , ibland åker jag till mamma , annars ringer jag camilla och ber hon komma hit och äta. Känns så otroligt värdelöst att laga mat till sig  själv. Fast jag har förvarnat hon, blir hon sjuk så är det hennes ansvar . Jag bara bjuder på mat, jag garanterar inte att hon kommer levande här ifrån. Så idag har jag lagat mat, och Virren åt till och med ..


Jag saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem saknar du?

2009-09-02 @ 15:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0