nötskal

Jag är less på  mig själv. Jag har varit ledig hela dagen, trots att min pappa ville att jag skulle komma dit och jobba hos han. Men jag jobbade helg så jag hade varken ork eller lust. Jag vet dessutom att det är ett berg med fakturor som ska sättas in i pärmar, som väntar på mitt skrivbord. Och jag har verkligen ingen lust med att ta reda på det. inte idag. Men imorgon måste jag.

Iallafall så skulle jag städa då idag eftersom de av någon konstig anledning ser ut som en svinstia i min lägenhet. Och jag har städat och städat, sen har jag diskat och diskat. Sen blev jag less och började städa garderoben, nu är jag less på det och nu  har jag en lägenhet som är halvstädad, med en massa kläder på golvet. Men jag lyckades iallafall få upp nya gardiner i köket, så nu är det mys där..
 
jag är numera halvt senil, så bäst att ni vänjer er vid dålig uppdatering

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0