Senaste dagarna.

Veckorna går så otroligt snabbt nu. Har jobbat i veckan.I fredags var vi hos mackan och sofie. Sofie fyllde år . Sen hem och tog det lugnt.
 I lördags hade vi personalfest med hallen. Riktigt trevligt, badade, bubblade och käkade , sedan gick vi vidare på gladan. Där träffade jag mackan och sofie. Väl hemma fick jag för mig att jag tappat mina nycklar. Lite lättad var jag när jag vaknade på söndagen och hittade dom i en av fickorna på jackan.
Åkte ner på Nynäs och packade av långvagnen och lastade lisens skoter. Hem och lasta av den sen for vi och hämtade Jonkens. Blev middag hos Marcus och Sofie igår. Åkte och hyrde film med soffan. Och var där framimot klockan ett då vi hämtade lisen.
Idag har jag mest legat i sängen och deppat över ingenting. Mamma har skrikit på mig:)
Hon fick för sig att jag skulle klä julgranen, alldeles själv. Snäll som jag var så gjorde jag det med.
 Sen fick jag lov att klippa pappsen för han såg ut som självaste dynamit harry han.
Borde egentligen sova nu, börjar jobba halv nio imorgon och jobbar till halv sju. och sen är det nästan jul. Jag har fortfarande noll julkänsla.
Fan vad jag virrar. Ska sova nu. GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0