Nu börjar jag...

Bli tröttis. Jag är less på alla satans papper. Är ju tonvis. Högar som aldrig tar slut. Dom är oändlig, men jag kan ju tänka att jag tjänar några ören på varje papper jag sorterar. Sånt behövs, massvis dessutom.
Jobbar till fyra sen blir det nog ullånger en sväng. Kanske dags att börja rensa grejer.

Kom att tänka på en sak, det är över en månad sen jag satt på hästryggen. Längesen jag klarade av att hålla mig såhär länge. Jag saknar det. Men min rygg är så gott som bra. Så jag ska försöka hålla mig länge till. Om det går.
Jag saknar Mystic mest av allt, min stjärna. Jag kan inte gå dit och bara klappa henne, eftersom jag knappt kan kolla dit när jag far förbi med bilen. Det gör ont. Och det var mitt val. Mitt dumma val. Men jag vet, innerst inne att jag aldrig skulle klarat av det. Jag kan inte ha någon som bestämmer över mig hela tiden heller. Och min rygg skulle aldrig klara det.
Men jag saknar det, och jag kommer nog fortsätta göra det.

Nu är det snart jul, och det var längesen jag blev klar med julklapparna. Flera veckor sen känns det som.  Bara en vecka kvar nu, och det roligaste på min önskelisa är vell den omtalade damsugaren. För hur ska jag klara mig utan en sådan. Det är ju omöjligt. Kommer vara lugna gatan för mig under jul, inget drickande eller så. Eftersom Frida är duktig och jobbar 26e,27e och 28e . Eller jag kanske kommer ta ETT glas vin men inge mer. Så jag kommer bli rik jag, medans mina vänner är ute och är fyllskallar. Kommer bli bra med pengar det där. Och det är ju inte fy skam det heller.

Jag är så otroligt less, På vuxna människor som snacka skit, skvallrar och allt vad dom gör. Och då menar jag inte vuxna människor i 20,25 års åldern utan jag syftar på dom som är mellan 30-40. Man kan ju tycka att såna ska ha mognat, växt upp och lämnat sånt där bakom sig. Har man barn ska man vell inte bete sig som en 16åring, där största nöjet är att snacka skit. Jag förstår inte vad som är meningen. Det mest irreterande är att dom måste veta ALLT, SNACKA OM ALLT och sedan sprida ut allt. Jag vet inte vad som är värst egentligen, att dom snackar om saker dom inte har med att göra, eller att dom spekulerar, föreställer sig saker som dom TROR andra gör och sedan går runt och pratar om det, även fast det inte ligger ens lite sanning i det hela.
Det måste vara något fel på dessa människor. Det måste vara dom som har problem, Men väljer att prata och sprida rykten om andra bara för att ingen annan ska se igenom dom, och se att dom har problem. Vuxna människor.
Dom drar nytta av att barn/ungdomar har det svårt bara för att ha något att prata om. Kanske pågrund av något deras föräldrar gjort för längesen. Det är vell såna här VUXNA människor som gör det svårare för dom som redan har det svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0