Nu börjar jag bli trött

Men har gett mig fan på att vara vaken tills ikväll igen. Har varit hängig idag och haft världens huvudvärk. Så har i stort sett sovit hela dagen. Så därför ska jag vända tillbaka på dygnet. Ska upp och jobba på Nynästak idag också. Så kanske lika bra att gå dit kl 6 så får jag sluta tidigare med. Börjar bli hungrig nu med.

Snart är det bara två måndader kvar till flytt. Och det bara kliar i fingrarna på mig. Har hittat en soffa jag vill ha nu. Funderar också på att beställa löshår nu när jag får pengar. Men inte så långt utan mest för att mitt hår ska se tjockare ut bara.

jag har verkligen ingenting att skriva så lika bra att jag ger upp nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0