Natt!

Idag har jag jobbat tre timmar medans hela hallens personal var på julbord. Mycket nödvändigt. Sen for jag och hälsa på mormor och reidar med mamma. Sen hem och käka och vidare till Sofie och Marcus, sofie fyllde år.
Sen har vi haft mys, med morötter och dip. Mums.
Camilla är också här. Hon behöver en ny bh, och vi snackar lagomt mycket skit. haha. Kollar på soffor. Börjar få små ångest över soffhelvete. Ska ta och sälja min gamla snabbt som fan nu. Och sen äre bara att gå och köpa sig en ny. Stor och mysig ska den vara så att Nicken kan sova över hos oss.
Imorn äre personal fest och jag är noll taggad. Än så länge iaf.
Nu kom just Jens, så funderar på att springa och hoppa på pojkarna i soffan lite. Dom e för slöö:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0