Men hej!

Tänkte att jag skulle ta och skaffa mig en ny blogg, till mitt nya liv. Då kanske jag börjar blogga oftare, vem vet?
Tog bussen klockan 6 imorse och var på jobbet tjugo i. Tror ni jag är nå trött. Somnade klockan tre inatt.
Sitter och gör sammanställningar på alla jobb nu och jag har redan ont i ögonen. Jag som e så tjurig har tappat en lins och hittar inte dom nya. Vägrar använda glasögonen. Eller om jag skulle ta ut linsen skulle jag glömma att ta på mig dom så.

Snart är det jul, men jag har noll julkänsla som vanligt. Tycker inte om när man måste vara låtsas trevlig och glad när man egentligen inte är det osv. Men mysigt är det ju ibland med. Jag har iallafall lyckats få ihop världens önske lista. Och mamma är så glad att jag inte ska ha några krångliga julklappar, utan bara "bra att ha när man flyttat hemifrån grejer".
Så bara därför lär jag ju få diskborstar och diskmedel i miljontals. Nej men högst upp på listan står en dammsugare. Det var iallafall nått jag aldrig trodde jag skulle önska mig.


Vill ju ha en sån här, men jag blev ju ganska sågad
på den fronten.


Den här veckan har gått snabbt. Har jobbat varje dag. Slutar två idag. Ledig fredag, Jobbar på hallen lördag och på Nynästak söndag. Så jag är ledig en dag den här veckan. Lyx. Hela söndagen blir till att organisera kontoret här nere.
Fast jag är så sugen på att  vara ledig nu.

Om en och en halv månad ungefär så fyller jag 20, så vi kan ju nästan säga att mitt nya liv börjar då. Då ska jag köpa en myssoffa och bli pank, för då är det bara en månad kvar till flytt. Jag hoppas verkligen tiden går fort fort fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0